stripes Icoon

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over gedrag, omgang of over beslissingen van TopTaal?

Klachtenformulier

TopTaal beschikt over een klachtenprocedure, deze is opvraagbaar. Vul het onderstaande formulier in en wij sturen de procedure naar je toe.

Aanvraag klachtenprocedure

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Enkele tips voor het indienen van een klacht

  • Vul uw persoonlijke gegevens nauwkeurig in
  • Geef aan wat de kern is van de klacht
  • Werk puntsgewijs de klacht af, gooi niet alles op 1 hoop
  • Licht toe tegen wie precies uw klacht is gericht
  • Geef aan over welke gedraging of beslissing u klaagt
  • Licht kort de omstandigheden toe (waar, wanneer, hoe)
  • Geef aan met wie u op school of bij het bestuur over een oplossing heeft gesproken
  • Stuur alleen essentiële documenten mee en verwijs daar in uw klacht naar
  • Houd de klacht overzichtelijk en beknopt
  • De verjaringstermijn is 1 jaar, maar uitzonderingen zijn mogelijk
  • Als u de klacht indient per brief, moet deze zijn ondertekend.

START NU MET JE TAALCURSUS!

Meer informatie? Klik hier